Anonymt

För den som inte har märkt det så finns det galet mycket sociala medier idag, och mängder av olika varianter, vad det pratas om mest på skolan i dagsläget är en app som heter YikYak, den är plastbaserad och helt anonym. Med tanke på att den är anonym skrivs det en hel jäkla massa skit, både bra och dåligt. 
Igår var det rätt kul, jag strosade ju omkring med min onepiece hela dagen och fick väldigt mycket uppmärksamhet pga detta. Det kom lite spydig kritik (haters gonna hate) men jag fick också väldigt mycket uppskattning, de flesta älskade den, även personer jag aldrig har pratat med tidigare kom fram och sa hur ball de tyckte min vuxen overall var. Det som gjorde min dag var dock ett inlägg på YikYak, jag önskar bara att jag visste vem som skrev det

Det slutade med lite drygt 20 "ups", vilket är positivt! Så hade lite hybris igår kväll..



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu