Update

Så vad händer i övrigt då, förutom att vi mest bara äter hela tiden? 
Vi lever och frodas. Livet har sin stilla gång, vardagen är rätt trist med mycket ljusglimtar, utan mina vänner skulle jag bli tokig. Har galet mycket i skolan just nu, och har galen hemlängtan. 
Det faktum att jag inte kommer spendera jul och nyår hemma i Sverige med mina nära och köra där för första gången på 24år är hjärtekrossande, men en av mina goda vänner, Dakota, har så snällt bjudit hem mig till hans familj på jul så jag slipper vara själv, vilket jag uppskattar mer än något annat! 

Random bilder:
Jag har i alla fall en nyårsklänning! 
Favs <3










Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu