Lata söndag

Vi har varit lite "out of it" hela veckan. Det har varit dåliga nyheter mer eller mindre hela veckan, en efter en av våra mest kära vänner tar beslut som innebär att de inte kommer tillbaka till Thomas. I fredags sa vi hejdå till J, en australiensare som lämnar oss för att gå Division 1, han är en grym fotbollsspelare och kommer gå långt. Tråkigt nog kommer vi nog aldrig se honom här uppe igen, vilket är otroligt tråkigt.
Rent generellt har det varit mycket hela veckan. Den tanke som har slagit mig mest är "varför ska jag komma tillbaka i höst om alla andra drar", vilket är jättedumt för jag har fortfarande väldigt många vänner här, men det blir onekligen tomt när de som har betytt så mycket de senaste 1½ åren försvinner.

Andra skolveckan börjar imorgon. På söndag åker jag till Harvard för min andra friidrottstävling. Jag är verkligen inte i form men det är kul att vara tillbaka på banan!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu