Vinna eller försvinna

Den kommande helgen så har vi våra sista matcher i våran regular season, vilket betyder att om vi inte vinner åtminstone en match är vi ute och går inte vidare till slutspel. Jag är inte redo för säsongen att vara över ännu och skulle bli sjukt ledsen om vi inte går vidare till kvartsfinal!
Vi har denna veckan jobbat med en ny helt uppställning och ett annat spelsätt, så det kommer vara sjukt intressant att se hur det fungerar på lördag. På söndag hoppas jag att det kommer vara möjligt att lyckas sätta några kassar, men vi får väl se.
Jag är sjukt pepp och trots att vi har förlorat med 1 måls skillnad majoriteten av våra matcher tror jag att vi kan vinna i helgen. Jag tror stenhårt på mitt lag!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu