Hemlängtan

Det är inte ofta jag drabbas av hemlängtan, men nu har det varit jobbigt ett par dagar, vilket är helt oprovocerat då jag har så väldigt bra mest hela tiden. Jag är omringad av min extra "familj" och alla vänner som hör därtill men ändå händer det att det känns tomt ibland.

På den positiva sidan så kan jag säga att jag har fått tag på biljetter mellan Portland Jetport och Newark International så jag kan komma med flyget som tar mig hem för jul och nyår, gött som fän. Enda anledning som jag drog mig för att ens boka biljetten hem är den sjukt långa flygresan, det är så fruktansvärt tråkigt, haha. Men hem kommer jag, mellan den 15e december och den 2a januari ska jag försöka boa in mig i den nya lägenheten i Edsberg.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu