3 veckor

Det här med bloggandet går riktigt dåligt. Mycket för att jag egentligen inte har så mycket att skriva om, eller det är ju inte heller fallet, har en massa skojigheter som pågår i mitt liv.
Till att börja med är det drygt tre veckor sedan jag kom hem från USA, känns både bra och dåligt. Åker tillbaka den 9 augusti och är så sjukt pepp på att träffa mina vänner och min American Boy.

I helgen var det vårbal här i Uppsala, intensivt och alldeles underbart. Att sitta på Lännakatten söndagmorgon och åka genom det svenska landskapet fick en att inse hur underbart, fantastiskt och vackert Sverige är. En sann kärlekshistoria.

Jag väntar just nu på att min chef ska höra av sig så att jag kanske kan få jobba i sommar, hon är lite klurig att få tag på.. Och jag behöver VERKLIGEN jobba.. Men vi får väl se..


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu