Macklemore

Igår så var vi till granncolleget Colby College för att se Macklemore live. Hade inga direkta förväntingar alls, jag menar, jag vet att The Heist skivan är grym så jag hoppades väl på att han skulle dra några låtar innan han drog.
 
Mina svenska pojkar försökte få mig att crowd surfa, vilket gick sådär kom ungefär tre meter innan jag dunsade ner i golvet med ändan först, haha! Är i dag blåslagen och jävlig. Kommer inte testa det igen!
 
Det var så sjukt mycket folk, vi stog nästa ännda fram men ingen i mitt sällskap tyckte det var vidare kul så vi trängde oss ut och stod en bit bak där det inte var så packat med folk.
 
Macklemore drog nästan hela skivan. Mest drag med Thrift Shop (såklart), undrar hur många som var där bara kunde den låten, haha. Han satte upp en riktig show, hur grym som helst!
 
Och ja juste, vi stod i ute i snöblandat regn och isande vind innan vi kom in = blöta och kalla!
 

 
 
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu