Blandade känslor

Jag ser sjukt mycket fram emot att åka hem och få tillbringa sommaren i Uppsala men det är också en känsla av motsträvighet som intar sig. Jag kommer sakna alla mina vänner här så oerhört mycket under de tre månader som jag kommer vara hemma. Vi är så otroligt nära här, vi ser varandra varje dag! Jag kommer även att sakna S, att gå från att varje natt ha sovsällskap i korridorsrummet ytte pytte säng till att sova själv i min egen säng. Det var väl typiskt att det här skulle hända, men jag menar, jag kommer ju tillbaka!

Att fall för någon som bor på andra sidan Atlanten, bara dumt. Ingen var väl heller så förvånad att det hände, haha. Så tre månader av att klämma på mina egna spaghettiarmar i stället för de goa basketbollmusklerna. Waah! Jaja, det blir som det faller sig.

Kommentarer

Desirée

Du är bjuden på 1-års kalas här den 13 juni. :)
Vill se dig innan det också. Ta första bästa tåget upp till Falun så att du får leka lite med min ängel.

22:21:13 / 2013-04-29 - http://desireedesign.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu