Målskytt

Matchen igår visade sig bli lite av en nagelbitare, när det är typ 8min kvar av match ligger vi under med 0-2 varpå jag får en löpboll längskanten, tar ett kliv och drar ett skott med vänsterfoten. Hade målvakten vart lite snabbare hade hon tagit den men det gjorde hon inte 1-2. 48sekunder senare så får jag återigen en löpboll, drar en försvarare, drar målvakten och placerar bollen med en bredsida i öppet mål.
Gött med oavgjort tänkta jag när slutsignalen löd. MEN ICKE. Det blev förlänging 15 min....
6 min in i förlängningen gör motståndarna mål och matchen var över så en förlust på övertid 2-3. Men om man ser till förra året då Thomas spelade mot samma lag så torskade de med 6-0, så en klar förbättring!

Blev intervjuad efter matchen (hahahahahah, jag döör, var så sjukt svettig och äcklig)





Vår athletic trainer står för sjukt mycket bilder, riktigt roligt!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu