Konstgräs

Denna veckan blev vår nya konstgräsplan äntligen klar, vi har väntat hela hösten.
Vi har haft två träningar på planen innan dagens match mot Unity, så det kändes rätt gött att kliva ut.
Jag har troligen lyckats få en nerv eller liknande i kläm i mitt vänstra ben så det känns lite som jag har dålig blodcirkulation, sjukt obhagligt är det kan jag lova. Hoppas dock att det går över (eller något) snart.

Hur som helst.
Dagens drabbning var alltså mot Unity College of Maine, förra året förlorade Thomas 1-0 mot dem.
Redan efter 30sekunder så manglar jag in bollen i mål från en sjukt bra krossboll från vår högerback. Sen tar hon saker i egna händer och gör själv två mål.
Matchen slutade i sin helhet 3-1 till oss, vilket innebär att vi var det första laget att vinna på planen, hur gött som helst. (Field Hockey tjejerna hade match där igår men de förlorade tyvärr).

Nästa match på lördag borta mot Husson
Thomas Terries Girls Soccer Team 2012

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu