I Vermont

Har just spenderat drygt 6h på en sketen buss med ett stort gäng fotbollsspelare. Båda lagen har två matcher i helgen och jag är sådär löjligt exalterad!

Vi är alltså i Vermont och på vägen hit såg det ut som om folk redan har börjat förbereda för jul - ljusslingor ÖVERALLT!!

Juste, min vän Taylor tvingade mig till att skapa ett konto på tumblr i förrgår, vill ni följa mig där så är adressen http://wedohaveunicornsinsweden.tumblr.com/

Sen icke att förglömma twitter; där kommer det något varje dag. Allt är dock på engelska då majoriteten av mina följare där är mina vänner här. Mitt namn på twitter är kajsakaufeldt

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu