just keep it simpel

Jag visste redan från början att hoppas på för mycket är bara dumt, jag har hört det någonstans att ett misstag är bara ett mistag om du gör en sak upprepade gånger och förväntar dig ett annorluna resultat.
Jag vill inte vara negativ och kinkig men jag har på något sätt lyckats undvika en sån här situation åtminstone det senaste året genom att distansera mig, det har fungerat fint hittills. Men det är svårt att utföra den typ av mirakel själv.
Trots att det har varit lite upp och ner det senaste året så har det varit mestadels bra, och det är det där jag är ute efter. Jag är inte ute efter att sätta en ettikett på något men på något sätt så har folk svårt att förstå det här.

Hur som haver, det skulle vara skönt om folk kunde förstå att jag inte har bett om den uppmärksamhet som faller på mig "I know that at least half of the guys on this campus is interested in you". Må så vara, jag bryr mig inte. Jag väljer själv vem jag vill umgås med och så har det alltid varit. 

Allt detta drama på den här förbenade skolan gör mig dumihuvudet. Jag är alldeles för okomplicerad för draman av denna kaliber.

Jag har lite Sverige absitnens just nu. I övrigt mår jag bra, jag lovar!
Ledsen att min avreaktion måste ske här. Men jag behöver avreagera mig på svenska också för ibland så hänger inte mina vänner här med i mina resonemang.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu