Donationsbrev

Vi håller alltså på att samlar in pengar till lacrosse-laget så att vi ska slippa betala allt för dyra pengar det läger som vi är tänkt att ha i Florida i vår. För de som kommer beröras av detta - förlåt, haha!
Just nu skickar de ut donationsbrev och de från min sida som berörs av detta och läser det här - NI BEHÖVER ABSOLUT INTE SVARA. Jag är bara så illa tvungen att göra min del i att försöka samla in pengar. Har redan krattat löv en förmiddag så är ganska säker på att jag inte behöver göra så mycket mer.

Nåja, jag behöver sälja 10st tshirtar. De kostar $20 och finns i storlekarna S till 2XL, maila mig på [email protected] om det finns intresse :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu