22!

Tisdag 8 maj, även min födelsedag. Idag blir jag alltså 22 år gammal, trots att det har blivit goa skratt när jag har hävdat 14, kanske för att jag är lika entusiastisk som en 14 åring. Det är ju trots allt min dag idag.

Det har vart en sjukt bra dag, har vart otroligt lugn, solig och allt har bara kännts allmänt bra. Förutom den biten som inkluderar min otroligt ömmande hals och min just nu febrade kropp. Sjukt ovärt att inte kunna hänga med mina vänner och fira mig och tvillingarna Karlsson med en eller två öl. Buuu :(

Nog för att jag har påpekat för varenda människa att jag fyller år idag men idag är en sån dag där man märker vilka vänner som faktiskt står en nära. Nog för att jag har fått en bit över 100 gratulationer på facebook så är det trots allt de lite mer personliga gratulationerna som räknas; i verkliga livet, telefonsamtal och även via ett sms (samt att jag fick ett grattis-mail från min far i Skellefteå).
Så, de närmre vänner jag har är lätt de bästa. Jag hjärta er! 

image description
Det är ingen vanlig dag, för det är Kajsas födelsedag, hurra, hurra, hurra!

Kommentarer

benoît

Joyeux anniversaire! :)

20:04:55 / 2012-05-10



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu