Poppig som fan

Just hemkommen efter ett avslutat TOEFL-test. Stressade som tusan imorse, tvättade aldrig bort gårdagens smink så har känt mig så fruktansvärt ofräsch. Provet gick okej, tror jag. Lite problem med tal-delen då man inte hade lånng tid att förbereda sig på (ca 30sekunder), men förhoppningsvis väger de andra delarna upp lite grann.
Gårdagens tröja hade jag också på mig förövrigt för att den är så förbannat skön. Det är mammas och den har völ sitt ursprung vid mitten av 1980 talet eller likanande. Tänker faktiskt ha den idag också bara för att liksom. Dock känner jag mig lite fånig;


Poppig som tusan. Älskar min brillor förövrigt.

Nu blir det Ultunaspexet med Loppisch! Woop Woop!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu