Max Albin

Ikväll blir det tredje gången jag firar Max Albins födelsedag tillsammans med andra goa Göteborgare. Det är alltså festligheter pågång. I år är det Paris 1920- tal som är temat. Jag finner detta fantastiskt då även vårt storspex i år är lite tillbaka till den tiden så jag har sedan tidigare laddat med accesearer till ett tema som detta.
Det ska bli sjukt kul i alla fall, förra året var jag tvungen att hjälpa till/jobba och det ska bli skönt att bara vara sittande i dag.

Hur som helst, kläder/skor/övrigt är redan fixat och jag vet exakt hur jag ska se ut, förutom på en punkt - sminket. Det blir troligen något som bilden nedan visar. Googlade på 20-tals makeup och det var mycket sotade ögon men det känns som om det kan bli lite mycket. Less is more?


Förutom att jag är mer blond än svarthårig så blir det nog nästan identiskt som detta.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu