Många timmar senare

Igår blev en otroligt lång dag, upp kl 07 för tvättstuga, till ekonomikum för seminarium kl 13 för att sen nå sista destinationen för dagen Göteborgs nation. 
Igår var det Svart Klubb vilket jag denna gången jobbade i stället för att gå på. Förutom en och en halv timme ute på golvet för att plocka glas så stod jag i garderoben hela kvällen. Anledningen till att det faktiskt var riktigt peppande att stå där hela kvällen berodde helt klart på sällskapet, det var guld!
Var hemma 04.30 i morse (stängde klubben vid 02) så min hjärna känns som potatismos, ungefär som om jag skulle vara bakis, vilket inte alls är fallet då jag hade bilen i stan och körde hem den.

Jodå, det var kul. 71.- i dricks plus att jag hittade 120 öldränkta kronor på golvet - win!


Denna satt på herrtoaletten igår. Trots 1Qs farhågor om att någon
kanske skulle ta illa upp så var det ingen som sa något.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu