Kyligt

Kom nyss hem efter en hamburgemiddag på Orvars och vi kan väl konstatera att även om det är varmt dagtid så blir det faktiskt riktigt kyligt när solen går ner. Då jag tänkte "åh varmt" imorse när jag klädde på mig och alltså bara drog på mig ett par strumpbyxor fick alltså sota för detta på vägen hem. Det var inte bara kallt om låren det var även löjligt kallt om händerna. Det blir så då man inte tänker så långt på morgonen (lunch-tid) och tar en jacka som inte har använts dagligen och sålunda inte har vantar i fickorna som jag har på mina andra jackor jag använt under vintern. Är man dum får man helt enkelt skylla sig själv.

Så, kall som tusan har jag nu krupit ner med en ritkigt mysig tröja under täcket och tänker kolla på senaste avsnittet av Once Upon a Time. Tar kanske ett eller två avsnitt av Sailor Moon också (hehehehe), är inne på fjärde och nästsista säsongen nu. Bra skit!

Juste, det har hänt annat roligt idag också, men det låter jag bli att skriva ut här. Finns en del saker som fortfarande som måste spikas innan allt är så gott som klart. Jag är sååå exalterad och kunde jag hoppa omkring som en tok skulle jag göra det. Men min fot strejkar fortfarande lite så lika bra att låta bli.

Mysigt som fän. Hade vart ännu trevligare med sällskap, men man kan inte få allt här i världen.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu