Framåt

Idag har jag nästan inte behövt kryckorna alls, sjukt skönt, tänker strunta i dem helt imorgon. Jobbiga är att jag belastar lite fel så min höft kommer troligen bli sämre än den redan är...
Hej, har vi träffats? Kajsa heter jag och har en kropp som en pensionär.

Hur som helst, vi har dragit igång med vårt projektarbete nu, tror det kommer bli awesome, känns som det och hoppas det.

Annars då? Jo, en kul grej som jag har märkt av de senaste dagarna. Har helt hållit mig borta från smink (dvs mascara och ögonbrynspenna, det enda jag använder dagligen) och folk känner inte igen mig. Jättekonstigt. Jag tycker det i alla fall då jag inte använder så mycket smink. Troligen så ger det ganska mycket effekt (Hej Alien), märkligt...

Hej hej, Alien och Pensionär. Det går bra nu.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu