En liten tröst

Efter besöket på vårdcentralen så skuttade jag (bokstavligt talat, med kryckorna) till Siba och köpte mig en ny dator, tyckte det var dags nu. Dels pga att mitt gamla tröskverk till dator mer eller mindre gett upp.
Så, vad blev det då? Jo en liten, sjukt tunn (och lätt) Acer, hade vart gött med en Mac men ekonomin tillät inte riktigt det, tyvärr. Lite glädje i bitterheten skulle jag vilja säga.

Min fot ser fyi horribel ut, ont som satan gör den också. Med tanke på min fot-historik kanske det är bra om en lääkare tar en titt på den, åker alltså till akuten det första jag gör imorgon. Hua, fasar alltid för akuten, man vet aldrig hur länge man kan bli sittandes...


Wiiie, webcam! Haha.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu