Sista

Igår spelade jag min sista a-lagsmatch för Lagga-Långhundra innan jag åker till USA, lite vemodigt måste jag säga. Jag kommer ju dock komma hem under sommaren så jag hinner med ett par träningar med tjejerna vilket gör att det känns rätt bra ändå.

Vi vann gårdagens match med 5-1 och även om somaren tillskrev Marika det sista målet tycker jag allt att det var mitt mål (hehehe), nickade ett inlägg från kanten som tog på insidan av den bortre stiolpen för att sen studsa till den främre stolpen där både jag och M var på bollen. 

Fick spela forward de sista 10min (hurra) och Conny refererar en situation som såhär "Kajsa kunde gjort ett till då hon minuten senare blev frispelad av en Karlholmförsvarare, men av pur förvåning över friläget tofflade hon iväg bollen fem meter utanför! Såg rätt komiskt ut faktiskt!"
Vad ska man säga, lika bra att skratta åt sitt eget misslyckande, inte första gången den här säsongen. Har inte direkt haft marginalerna på min sida.

Nu ska jag tydligen dra igång med någon slags försäsong/uppbyggnad under sommaren, har fått träningsschema och kostprogram av en av coacherna i USA. Heja mig.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu