Att bita i det sura äpplet

Pratade med CSN nu på morgonkvisten och för första gången någonsin pratade jag med en vänlig människa som inte alls var sur och grinig. Hon skrattade även till lite.  Jag som var förberedd på att få skrika och  gråta i telefon hade laddat med att vända taggarna utåt, vilket var helt onödigt.
Det var ett givande samtal och jag behöver nu bita i det sura äpplet och ta den första terminen i USA utan CSN, bara för att slippa få ett kravbrev som en käftsmäll på posten om två år. Det vill jag helst slippa.

Det är nästan exakt två måndar kvar nu innan jag åker. Har fortfarande inte bokat en flygbiljett men det lär ske denna veckan. Jag är sjukt nervös och de spontana gråtattackerna kommer och går. Sen känner jag även att det är så sjuuuuukt träligt att börja träffa bra personer så kort innan man ska åka, dålig tajming, minst sagt. Buu.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu