04.45

På riktigt, varför såg jag till att få 08-tiden på ambassaden imorgon? Varför, varför, varför?
Tänkte vara där vid 07 bara för att säkra att slippa sitta i kö i 100 år det betyder att jag behöver åka 06.09 tåget från Uppsala. Det i sin tur betyder att jag måste upp 04.45.
Bröööl.

Det värsta av allt är att min dygnsrytm är helt fucked up så kommer inte kunna somna fören framåt 2-tiden. Värt. Så.sjukt.jäkla.värt.

Det jag har att se fram emot är i alla fall en potentiell lunch med en kär vän. Det känns bra.
Ska även träffa min handledare på Kilroy kl14 för ifyllande av ett gäng blanketter. Jag har 1000 av dem och det verkar som om det kommer att komma fler. Hurra!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu