Som det ska vara

Så som det har vart i helgen har det, för min del, inte vart på länge. Jag tror det är därför jag kan uppskatta det och leva med att gå upp 05.30 imorgon bitti.

I torsdags så jobbade jag på Orvars och var inte hemma förrän vid 04-tiden, detta då vi dels hade vattenkrig och att jag dels gick nästan hela vägen hem, men vad gör man inte för lite sällskap?!
I fredags så jobbade på Torpet fram till kl18 ungefär, sen var det bara hem, fixa lite käk och byta skor för att sen ta min iBike till Saralicious för att dricka lite vin, köra lite ölspel och sen gå ut på Bryggan. Det var mycket folk och kul att träffa på folk man inte träffar sådär jätteofta längre. 
Avslutade kvällen med en sväng till Max innan vi beslutade oss för att gå hem.
Blev inte så mycket sömn igår heller då det var liv i lägenheten från 07-tiden. Blev lämnade själv vid lunch och deckade som en klubbad säl i soffan.

Igår kväll så blev det till att börja med fotboll i Luthagen, vi skulle vara fler men det slutade med att det var jag och pojkarna. Vi höll väl iaf på nästan två timmar eller något innan vi (jag&Viktor) gick hem till honom duschade, svidade om och gick till Orvars.
Lite öl på puben innan vi gick till Taket och hängde på "klubben", gött sällskap. Efter en sväng på v-dala så gick vi tillbaka hem till Viktor och tjötade fram till kl06-isch, sen var gruset i ögonen verkligen påtagligt.
Idag blev det fattiga riddare till frukost, mums!


Nu ska jag svida om igen och iBika mig själv till Orvars och jobba sommarens sista pass innan stänging. Hoppas att em-finalen är kul att se också.

Som sagt, upp 05.30 imorgon, Blir kul.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu