Helgen

I fredags när jag ramlade hem från jobb var jag helt slut, inte van med att jobba hela dagarna, antar att detta släpper efter en vecka till då det bara handlar om att komma i fas. Hur som blev det en timmes power-nap.
Strax efter detta ringde Sara med sjukt tråkiga nyheter, vår vän Katarina hade gått bort i en drunkningsolycka i Norge (ARTIKEL FRÅN UNT.SE). Vi möttes upp ett par stycken och satte oss på V-dalas tak ett tag, bara för att slippa sitta själva.

I lördags så åkte jag ut på landet för att umgås lite med min mamma, det blev smultronplockning (drygt 1½liter), glässätning, bubbelpoolsbadande och sommarkrysskollande, en sjukt lugn och trevlig dag. Synd att solen inte sken bara för altanen där ute på landet är fantastisk.

När jag vaknade igår vid 12-snåret så var jag helt hundra på att jag hade försovit mig. Vilket inte alls var fallet. Var hem till morbror som böt termostat i min bil. Medan han gjorde det åt jag jordgubbar och terroriserade grodorna som hoppade omkring på tomten.

Idagjobbar jag till 14 efter det åker jag in till Stockholm och mötar lite med min stand-i-handledare på Kilroy, skall få lite hjälp och så att fylla i alla de miljonersmiljarder blanketter som skolan skickade.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu