Det börjar klarna upp

Igår ringde jag en del av de viktiga samtal som jag var tvungen att göra. Jag fick både bra svar och mindre bra svar. Det posititva är att den ekonomiksa biten verkar lösa sig utan att det ska dyka upp kravbrev i brevlådan. Det lite tyngre är att jag måste uppsöka ett vaccinationsställe och vaccinera mig mot det mesta. Detta då varenda människa som på något sätt skulle kunna hitta datum på när jag senast vaccinerade mig mot bl.a. stelkramp. Det resulterar i en lagom ofrivillig utgift på dryga 1500:-, och inte bara det utan en del stick med nålar också...
Nu ska jag bara försöka få tag på en schysst försäkring också så att jag (med min otroliga otur) kan koma undan sjukhusbesöken i USA på ett billigt sätt.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu