Aj mitt huvud

Förra veckan fick jag ett tjockare paket från skolan i USA, i det paketet låg det ett tjockare spiralbundet häfte. Det här häftet har jag nu grundligt gått igenom och mitt huvud värker verkligen. Jag jagar upp mig själv så pass mycket att jag inte vet om jag har huvudet ner eller fötterna upp.
Huvudet gör ont, har en sjukt stor klump i magen och vet inte riktigt vad jag ska göra eller än mindre hur jag ska göra det. Har dessutom en massa samtal jag måste ringa för att kolla upp en massa saker (bl.a. när jag senast fick en stelkrampsspruta osv).
Jag ser fram emot att åka, det gör jag verkligen, men nu mår jag mest bara illa. Ska maila hon som täcker upp för min handledare som har semester. Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva bara. Det ska jag klura på imorgon på jobbet (vääääldigt lugnt såhär i semstertider). 
Hoppas bara att jag får tillräckligt i lön så jag kan köpa två nya resväskor. Resväskor är dock löjligt dyra...

Ajaj
 
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu