Paltfredag

Ikväll är det äntligen dags för mellanstadiediscot med NoNSEns. Har äntligen kommit upp i det antal människor jag räknade budgeten ifrån, känns skönt och kul att vi blir så många!
Kvällen kommer alltså bjuda på gammal musik, danstävlingar (kanske skulle fixa priser...), limbo, massa snacks och discolampor. Vad kan gå fel?

Det tråkiga i den här kråksången är att jag gör mitt SAT imorgon, kl08, i Stockholm. Hurra.
Blir alltså ingen vidare sen eller alkoholhaltig kväll för mig. Hälsomsamt - javisst!

Har även lovat bort mig på söndag. Skall då vara funktionär på inne DM i friidrott i v-ås. Det blir kul men skulle väl kanske ha prioriterat bättre. Men vad gör man inte, skall bli kul att känna doften av gummi trots attjag inte kommer att springa själv.
Hm, efteranmälan på längd kanske...
Haha nej, ska nog inte påfresta kroppen så mycket. Den är så öm, stel och blåslagen redan.

Full fart hela helgen så att säga.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu