Inte sönder lyssnat

Jag har ju jobbat hela denna vecka, vilket innebär ganska mycket tid har spenderats i bilen (jobbar i Bro, bor i Uppsala...) och eftersom P3 har valt att inte alltid velat fungera på sträckan mellan hem och jobb har jag fått lyssna på mina utomordentliga skivor jag har liggandes i bilen (och nej, jag har inte lyssnat på honk if you are horny hela veckan). Eftersom skivan spelas om och om igen så blir det ju lätt att man sjunger med. Ska vara ganska glad att ingen åker med mig...
Så vilken sjunger jag bäst till då? Jo, Adeles Someone Like You såklart, ni skulle höra vad fint det låter!



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu