Hej!

Har jag sagt att jag mår bra? Inte? Okej, då ska jag berätta!
Jag mår lite sådär löjligt bra, eller alltså. Jag är otroligt trött och seg hela dagarna just nu, har nog att göra med stressen jag känner över min hemtenta som ska vara inne på måndag och idag har jag också känt mig lite hängig. Utöver detta känns livet så ljust just nu. Kan inte riktigt sätta fingret på det men jag känner mig otroligt bekymmerslös.
Min största panik ligger i att jag är bekymmerslös, varför liksom? Vad är det för bakslag som kommer att dyka upp? Hur stort kommer det här bakslaget vara? 
Jag vet en lite jobbig grej som kommer att hända men det är inget som jag kan påverka.

Som det ser ut nu ser även mina framtidsplaner rätt ljusa ut och det glädjer mig otroligt. Jag håller så många tummar jag kan för att allt ska flyta på smärtfritt. Hoppas på att jag äger på TOEFL-provet jag ska till att ta itu med den 10e mars. (ett språktest alltså)

Fortsätter med hemtentan nu, hade den ett huvud skulle jag vilja skjuta den i det. Alternativt att den kunde göra sig själv.

Kommentarer

Ebba och Molly

fin blogg

15:57:21 / 2012-02-27 - http://mecandyy.webblogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu