All work, no fun

Jag hade aldrig anat att jag var tvungen att lägga ner så mycket tid jag snart har gjort på den hemtenta jag sitter med. Massor att läsa - så lite tid. Alltså, inte lite tid för att göra tentan utan snarare att göra en massa annat som jag måste göra, eller vill göra.

Imorgon åker jag i alla fall hem till mormor och är där hela dagen, måste ta med mig böckerna och åtminstone läsa klart den text som återstår. Samt ringa en massa samtal mm. Hah, kul att hälsa på mormor när jag ändå knappt har tid att umgås med henne.
Får se det som så att jag kanske får mer gjort på landet än vad jag skulle få av att sitta på Norrlands hela dagen ^_^


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu