Torsdag

Det är fortfarande lika förbannat varmt ute, hade det inte vart för att vi tränade två gånger om dagen skulle jag inte klaga. MEN tränar man under dagens absolut varmaste timmar vill man helst bara dö (jag iaf).

Hur som helst. Imorse så började vi med en 1 mile run (1600m) och jag kom i mål på 7 min och 35s, för att vara mig var det rätt bra, och med tanke på de 6 tidigare träningspassen som ligger och smärtar i benen så var det riktigt bra.
Vi har vår första match nu på lördag, det må vara en träningsmatch men jag är riktigt nervös, börjar äntligen förstå allt (språkmässigt) men allt är inte helt glasklart.


Jodå, hittade de perfekta plåsterna att ha mot mina skavsår. 

Sjukt dålig bild, men efter en vecka här har jag kommit på vad för saker som saknas i mitt rum. Bl.a, en matta, en bordslampa osv,


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu