You keep me under your spell

Har haft en bra måndag, önskar dock att jag kanske hade varit lite mer produktiv. Tar igen det imorgon.
Vi vann dagens träningsmatch med 3-0, kändes riktigt gött och det var en kul match att kolla på. Spenderade ungefär halva matchen på bänken då min fot uppenbarligen inte är riktgt schysst ännu, vilket gör mig sådär lagom frustrerad.

Sitter nu tillsammans med Viktor och Calle och spelar Heroes of Might and Magic III, jag campar i min borg medan grabbarna härjar omkring. Skulle kunna uttrycka det som så att jag tror de äger mig lite, haha. Dock börjar mitt campande löna sig då min armé bara växer sig större (lite skadeglädje då Viktors tydligen dog).

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu