Träning ute i det gröna

Då jag idag skulle köra två kortare program som inte krävde att jag skulle ha någon utrustning bestämde jag mig för att skita i gymet och köra hemma ute i spåret istället. Det jag tog med mig var dock en yogamatta så jag skulle slippa kräla omkring i gruset.
Det var tungt men intensivt det jag gjorde, tycker jag själv, och mjölksyran i mina lår och höfter känns på ett smärtsamt sätt skön., 
Med tanke på den mjölksyran kommer det vara tungt att cykla till ekonomikum om en stund. Skulle vara skönt att ta bussen meeeeeen jag har inga pengar på mitt busskort...


J, jag slog båda dina tider...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu