Tjockheten själv

Tänkte ni ville veta vad jag har gjort idag? Förutom att böla till raderna av antagningsbeskedet alltså. Jo det är ju så att jag idag har levt ett väldigt spännande liv. Jag ljuger inte när jag skriver att denna fantastiska påskdag har varit full av aktiviteter. Helt sjukt.

Jag har;
Ätit upp det lilla godis som fanns kvar i skålen
Ätit ett halvt glasspaket
Nästan ätit 250g chips
Snart druckit upp 1½ l påskmust

Jag har lämnat soffan för en sak idag och det var för att cykla ner till maxi och köpa chips. Japp, en bra dag.

Nä nu ljög jag, det är lite så jag jobbar på söndagar. Kanske blir lite tungt att komma igång imorgon, träningsmatch på Ekeby konstgräs. Woha.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu