På Carolina

Dag två med hemtenta.

Den ska alltså vara inne imorgon, jag är mer eller mindre klar med 2 av 3 uppgifter. Det jobbiga med fråga två är att den begränsas genom 1000 ord, vilket just nu känns väldigt lite. Tror inte ens att jag svarar på frågan korrekt då den är väldigt tvetydig och ger mig lite smått med ångest.

Ännu värre är att jag ha kommit på mig själv med att referera löjligt dåligt. Bådar inte gott.

Fortsätter jag att skriva i denna takten så kommer jag ändå, förhoppningsvis, kunna bli klar kanske redan idag. Det här hänger på om jag åker och tränar eller ej...

Nästa vecka ska jag komma igång med min ordentliga träning igen. I tisdags så kände jag mig långsam och tjock, inte okej. Nu jäklar ska jag bli fit!


Oh scho schexxi

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu