Nog nu

Måste. Sluta. Äta. Godis!

Alltså seriöst, så mycket godis som jag har stoppat i mig de senaste dagarna kan inte vara hälsosamt. Jag som i vanliga fall inte är jätteförtjust i lösviktsgodis, kan äta ett par bitar och sen mår jag illa. Ni kanske kan gissa hur illa jag mår nu efter att ha ätit konstant i typ tre dagar.

Kommer förresten att bryta mitt träningsschema redan idag. Dels för att min kropp är död och dels för att det är match på måndag. Jag flyttar i själva verket träningen till imorgon för att inte bli stilla sittandes hela helgen och därmed vara alldeles seg i benen på måndag. Så att bryta schemat på riktigt gör jag ju inte, bara byter träningsdag. :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu