Lång dag

Idag är tanken att jag ska hinna med allt jag inte hann med igår. Detta är bl.a. beställa mat till Al Pocahone-galan och fixa en teckningslista till Erik Awards som är den 12 maj (alla spexare, sista och bästa festen för året!). Tuöver detta ska jag snart bege mig mot ekonomikum för att möta upp min uppsatssgrupp, förbereda dagens uppsats pm-opponering. Seminarium kl13-15.
Efter seminariet skalljag till Hemköp och rejda dem på diverse ätbart och ta med detta till alla människor i teatern som är där och repar/sjunger/fixar/trixar.
Då mina vänner allihopa på ett eller annat sätt är insyltade i produktionen så skulle jag tro att jag kommer bli där resten av kvällen med dem. Eller okej, längst bak i teatern spelandes HOMM3, woop.


Har redan blivit bra fräknig och det har knappt vart varmt, känns bra!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu