Kinabuffé

Imorgon ska vi lyxa till det ordentligt. Då vår vän Rova försvinner åter till de mörka gruvorna i Kiruna så ska vi äta lyxlunch (i studentögon sett) på Fugu imorgon. Detta ska bli mycket trevlig.
Med tanke på att vi skall äta vid 12 och jag antar att det kan vara bättre att simma innan jag har smällt i mig massa friterad fläskfilé så tror jag allt att det börjar bli dags att sova. Så har jag känt sedan kl åtta men jag tycks inte komma till skott riktigt. Seg som attan.

Kollade på Göteborgs nations hemsida, hade för mig att det har tagits i alla fall en bild på mig som är hyfsat schysst. Tänkte att detta tillfället var typ skelett gasquen i höstas. Hittade den bilden jag trodde var schysst. Och nej, inte snygg, bara överförfriskad. För ovanlighetens skull.
Det var hur som en kul kväll.
Och förutom i lördags så har jag faktiskt var väldigt alkoholfri. Något jag tänker fortsätta med. Tänkte ni ville veta.


Kollar man på håll så är den ändå hyfsat okej.

Kommentarer

Jenny

Förutom smålänningarna i bilden så ser du lika vacker ut som vanligt :) på ditt eget speciella kajsa-sätt som vi känner och älskar :P

02:58:21 / 2012-04-03 - http://jbear83.blogspot.com

Kajsa

Men hur gölli (tänk dig på Ålandsdialekt) är inte du då! :)

18:19:39 / 2012-04-03 - http://kaufeldt.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu