Den blev lång

Det blev en lång dag.
Att göra en beställningslista till en middag med över 80 sittande är inte det mest rofyllda jag har gjort. Tog mig ungefär 2-3 timmar att göra detta, med lite rast imellan såklart.
Jag hör till en av dem som var absolut mest produktiv idag.
Nu ljög jag.
Spelade en del Heroes of Might and Magic, det var kul.

PM-seminariet gick bra också, var nästan säker på att det skulle kännas bra då det känns som om jag och grabbarna har mycket och bra material att arbeta med. Jag tror på oss!

Har just sett ett avsnitt Game of Thrones. Förstår inte hypen, tycker inte att det är jättebra (såg E04S1) men fortsätter kolla bara för att se om jag kanske kan bli lite fast för det som andra som älskar serien.

Match ock kick-off fest imorgon!

Godnatt.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu