Allt är i sin ordning

Trots en massa sömn så är jag fortfarande i zoombie-tillstånd, jag är fortfarande stressad och har sjukt mycket ångest inför middagen på lördag (som jag trots allt tror kommer gå bra, kommer ha awesome hjälp i köket), allmänt stressad över allt (typ plugg). Jag behöver något som gör att jag kan koppla av ordentligt.

Imorgon ska jag scanna in mitt pass och skicka till admissions office på skolan så jag kan få mitt I-20 så jag kan söka visum. Wiiie. Sen skall det bokas flygbiljett osv. Inte konstigt jag är stressad och förvirrad det är mycket nu.

FYI, då jag inte har tränat på en vecka (buu!!!!) så sökte jag mig mot backen idag på träningen, knäskålarna blev med detsamma brända, blåa och svullna. Ingen jeans för min del imorgon inte.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu