Som magi

Jag vaknade imorse med drygt 40 grader i kroppen för tredje dagen i rad, halsen så svullen att jag knappt kunde andas, än mindre få i mig något innehållande näring (inte ens vatten...) så var ganska nöjd att jag hade tid på vårdcentralen vid 08.30.
Kommer dit ca 08.20 och går därifrån 08.45.
Snabbt och konsist konstaterade den trevliga (för ovanlighetens skull) sjuksköterskan att jag inte behöver äta penicillin utan det jag ska trycka i mig är alvedon och bafucin.
Som av ren magi för någon timme sedan visade sig att min kropps temperatur har sjunkit till 37,9 HURRA! Dock är halsen löjligt svullen fortfarande och gör löjligt ont, men kanske klarar åka in till stan imorgon! Att få lite plugg avklarat är aldrig fel! 

Kan meddela att jag har haft två helvetiska nätter, att ha så hög feber är vekligen inte kul!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu