Pubrunda. Ja - Nej

Jag har idag, eftersom jag mådde mycket bättre imorse, vart på två föreläsningar idag. Mår fortfarande bra, eller okej min hals är svullen men det är typ det.
Ska iallafall inte vara med på fotbollsträningen, dels eftersom halsen gör ont dels för att det kan vara dumt att bli överansträngd. Därför funderar jag svagt på att hänga med en stund på den pubrunda mina kursare har planerat. Den är planerad att sluta på Stocken (Hey, det är ju torsdag) men det känns inte som ett alternativ.
En stund kan vara trevligt, man bondar trots allt ganska mycket på en pubrunda.

Jag har bestämt mig, en lite stund hänger jag nog allt med!

Dock blir det inga cosmos. Troligtvis inga öl heller.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu