Intressant

JAg har för mig upplevt en vardagligt märklig dag med senilitet (heter det så) då jag glömde plånboken hemma imorse, märkte det när jag i godan ro tänkt köpa kaffe i pausen på föreläsningen. En föreläsning som jag även lämnade i pausen... Upp till Engelska Parken för att vara med på en annan föreläsning, som det visade sig när jag kom dit, redan hade missat för att de hade ändrat i schemat. Sjukt trist, hade velat vara med på den (Handlade om Thomas av Aquino och Machiavelli). Gick till bussen för att åka hem och hämta min plånbok.
Galen kvinna på cykel skriver på bussen, fattade ingenting. Sitter på bussen. Ser en fågels sista dödsryck (rätt obehagligt) men jag flinade och tyckte det såg lustigt ut.
Det är ungefär så kul det blir faktiskt.

Eller okej. Lång fikapaus på Norrlands ledde till lite plugg på Carolina och en än längre fikapaus. Fika är bra för själen! Önskar att plugga var det också för just nu känns det nmäligen lite lagom tungt. Att plugga alltså.

Imorgon tror jag att det blir en bra dag. Plugg på dagen vilket sedan ska avrundas med goda vänner, bubbel (och antagligen annan alkohol, om jag känner oss rätt), gayklubb och möjligtvis även en sväng till Orange. Det blir bra det här!



Lite av detta på Orange imorgon!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu