Helt sänkt

Jag vet helt ärligt inte vad som hände igår. Hade ställt klockan på väldigt tidigt för jag skulle till Engelska Parken på föreläsning kl08. Trodde därför att jag bara led av vanlig morgontrötthet.
Det här visade sig inte vara fallet då det visade sig att jag hade dryga 40graders feber. Ingen riktig höjdare kan jag lova. Låg alltså däckad som en klubbad säl i soffan hela dagen igår, helt oförmögen att röra på mig.
Idag när jag vaknade kände jag bara att jag hade ont i halsen men eftersom febern var så hög igår så kände jag att det var lika bra att kolla efter. Hejåhå. 39,7 grader.

Jag känner mig dock "fräschare" idag än igår och förhoppningsvis ska jag orka ta mig igenom och göra seminariefrågorna till imorgon. Detta är nog tyvärr ett sånt fall där min basgrupp får smälla mig på fingrarna sedan. Man är ju inte direkt världens piggaste person med så hög feber...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu