Vad händer?

Hade tenta i onsdags, bajsade ord i mängder och i hoppet om att klara godkänt. Gick när det var 15min kvar av tiden vilket innebär att jag satt i nästan fyra timmar. Stressat sönder över bekymret om hurvida det skulle fungera med matlagningen till i fredags då vi i NoNSEns hade föreningskväll tillsammans med Attra och Nationsfotograferna. 
Det blev en lyckad kväll och jag hoppas att alla blev mätta och glada!

Nu taggar jag om inför tenta den 8e november i Idé- och lärdomshistoria, hoppas för allt i världen att jag kan klara skiten denna gång så jag blir av med den.
Träffar min handledare på Kilroy på tisdag, trots att det är drygt ett år kvar tills jag åker (om allt går som det ska) så har seperationsångesten redan satt in. USA är så att säga en bit bort och 3-4 år är en lång tid.

Det är en hel del som händer just nu, mycket på gång. Inget av det som händer vet jag utgången på men den som lever får se!


Lekte avatar på föreningskvällen. Blå kroppsstrumpa ftw!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu