Mästerkocken

Måste säga att det var en väldigt trevlig middag på Snerke igår när vi firade Otte som äntligen blivit 20, nu är hon inte fullt så liten längre.
Det blev inte jättesent igår vilket jag är glad över då jag har ett huvud som är alldeles igen täppt. Inte kul. Ställer jag mig upp&ner känns det som om huvudet ska explodera. Varför jag nu ska stå upp&ner är en annan gåta.

Var helt ledig idag vilket jag firade med sovmorgon och givetvis lite plugg också. Tråkigt nog inte så mycket jag hade önskat men som nämn är mitt huvud sprängfärdigt... Får troligen ta med mig böcker i helgen, vilket jag inte alls hade tänkt från början men vad gör man inte?

Ska prova lördagens middag på min mamma idag. Det luktar iallafall gott nu när det står o puttrar på spisen, hoppas att det smakar lika gott också, hehe :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu