Konsten att hänga på låset

Min morbror ringde mig i går och undrade om det var möjligt att han skule kunna låna min bil idag. Javisst sa jag innan han hade sagt att han behövde den kl07. Det vill säga att det bara var att pallra sig upp strax efter klockan 6. För er information kan jag meddela att det inte varnågon vidare höjdare att gå upp så tidigt.

Lämnade iallafall bilen till morbror och tog bussen tillbaka in till stan. Satt en dryg timme på centralstationen och åt en smärre frukost. Orkade inte sitta där längre, kolckan var typ 8 så då kände jag att jag kunde börja bege mig mot Carolina (som öppnar 08.30). Var framme 20 över. Alltså, vet inte om jag tycker att det är så fantastiskt att stå och verkligen hänga på låset men om saker och ting kunde öppna lite tidigare skulle detta inte vara några problem.
Detitiva i den här historien är att jag nu har en röd, varm och trivsam soffa alldeles för mig själv.

Utöver att jag tänker slumra en kvart så sker sista förberedelserna inför dagens seminarium vid 11 o sen vid13 kör vi vårt race. Eller något. Det blir nog bra. Sedan ska det läsas en del, är tanken iallafall, innan det kanske blir middag på någon nation. Har inte bestämt mig, beror också på om jag får med mig något sällskap.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu