Dagens oväntade lycka

Efter det trevligt basgruppsmötet med halva basgruppen så begav jag mig till Norrlands för att möta upp Loppan. Satt där ett tag och diskuterade det som skall ske till helgen. Skönt att allt känns klart samt att jag får ha en ursprungsrätt till middagen på lördag, hurra!

Efter att ha suttit där och diskuterat så blev det dags att åka hem. Kliver ut genom den där "tunneln" som är och ser något som verkar väldigt bekant. Går närmre, mycket närmre och ser att det är min cykel som försvann mellan fredag-lördag förra veckan!!! Kollar om det sitter något nytt lås på den - nej. 
Det droppade vatten om den, den luktar illa, det hänger lite sjögräs i ekrarna och reflexen i fram är sned - men den är tillbaka! Så glad!
Låste fast cykeln i stället med mitt lilla kabellås och planerar att cykla hem den imorgon (hade ju min andra cykel idag).

Alltså, det är någon som har fiskat upp min cykel ur ån, så otroligt glad och tacksam då det betyder att jag har en bra cykel att cykla på igen!


Här i ån vid Norrlands Nation har alltså min cykel spenderat en vecka.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu