Tappad

Jag börjar märka av att jag är hungrig. Har vart på Carolina sen ca 9 imorse och, tro det eller ej, skrivit ganska mycket. Har även börjat läsa igenom alla tidningsurklipp som jag plockade fram förra veckan. Som jag ser det har jag mer eller mindre bara denna vecka på mig att skriva uppsatsen då vi är i Edinburgh halva nästa vecka + att jag åker på kryssning 13-14 (uppsatsen ska vara inne den 18e).

Nej, har tappat koncentrationen ganska duktigt och skulle behöva äta något och fortsätta sen. Jag skulle också behöva träffa min handledare så att jag kan få lite pejling på hur jag kan fortsätta. Det känns otroligt motsträvigt just nu...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu